+48 601 995839

anna@masaztwarzy.pl

Mon - Fri: 7AM - 7PM

Po co mi ćwiczyć mięśnie twarzy?

Zastanawiałaś się kiedyś nad treningiem ciała gdy chciałaś mieć kondycję, schudnąć wyprofilować sylwetkę?

Pewnie twoja odpowiedź brzmi: Nie!

To samo jest z treningiem mięśni twarzy!!!

Trening i systematyka ćwiczeń pozwala na  wzmocnienie oraz uelastycznienie mięśni twarzy. Oczywiście efekt widoczny jest bezpośrednio na twarzy. „Wytrenowane” mięśnie twarzy pozwalają przez dłuższy czas zachować młody wygląd, a także spłycić istniejące zmarszczki, ujędrnić skórę w okolicy czoła, oczu, brody i policzków, zredukować obrzęki pod oczami, a także poprawić owal twarzy.

Mięśnie są rusztowaniem dla wszystkich tkanek miękkich i decydują o wyglądzie twarzy.

Utrzymanie ich w dobrej kondycji gwarantuje jędrność skóry.

Dlatego TRENING jest potrzebny, jeśli chcesz zachować młody wygląd i jędrna twarz.

Podstawa to prawidłowe wykonanie ćwiczeń

1.ROZLUŹNIENIE

Każdy trening należy zacząć od rozluźnienia, dotyczy to również mięśni twarzy.

2.ROZGRZEWKA

Następnie, tak jak w przypadku każdego treningu, należy przeprowadzić rozgrzewkę.Zwracaj uwagę na dokładne kontrolowanie ruchów twarzy.Prosty sposób to ćwiczyczenia wykonuj  przed lustrem.

3.POWTÓRZENIA

To ważny element, aby pamiętać i wykonywać ćwiczenia w takiej samej liczbie powtórzeń.Na każdą stronę twarzy.

4.TEMPO I NACISK.

Zwracaj uwagę na nacisk, aby nie było ani za mocno i nie za słabo. Podczas treningu nie należy naciągać również skóry.

Ruchy wykonuj rytmicznie.Co oznacza,że w jednym tempie.Podczas ćwiczeń nie należy się spieszyć ani denerwować.

Pamiętaj też o spokojnym i  równomiernym oddechu

5.SYSTEMATYKA

Najważniejsze to systematyka wykonywania ćwiczeń. Najlepiej zaplanuj sobie porę dnia codziennie…Konsekwencja i samodyscyplina da ci wymarzony efekt pięknej twarzy!!!!

 Przepis na gimnastykę mięśni twarzy

Na rynku można spotkać wiele sposobów na ćwiczenie mięśni twarzy.

Pozwól,że dziś opisze PROSTY sposób

1.Usiądź wygodnie przed lusterkiem

2.Odchyl głowę na wszystkie strony: na boki (w lewo, w prawo),  do przodu do tyłu(broda do klatki piersiowej)

3.Zrób kilka min:zrób ustami „rybi”ryjek, nadmuchaj powietrze, „nadymając policzki i powoli wypuszczając powietrze. Udawaj przestrach, cmokaj, zrób zdziwiona minkę,… Po krótkiej rozgrzewce przejdź do kolejnych ćwiczeń.

3.Ćwiczenia mięśni oczu. Popatrz maksymalnie w lewo, w prawo, do góry oraz w dół, ale pilnuj, aby nie marszczyć przy tym czoła i nie poruszać głową. Zrób oczami „rundkę”koła według wskazówek zegara i na odwrót.

4.Kolejne ćwiczenie to  ćwiczenia mięśni ust. \ Najpierw bardzo wyraźnie, szeroko otwierając usta wymawiaj samogłoski a, e, i, o, u, a następnie mocno się uśmiechnij, ale nie rozchylaj przy tym warg. Kolejne ćwiczenie polega na kilkukrotnym szerokim otwarciu ust na kilka sekund, tak jakby chciało się głośno krzyczeć. Następnie poślij do lustra kilka całusów, ale w taki sposób, aby mocno wydymać przy tym wargi. Zrób odgłos „konika”.

5.Ostatnim krokiem powinno być wyciągnięcie szyi i nałożenie na twarz kremu. Najlepiej połączyć to z delikatnym masażem i pielęgnacją twarzy,…

CEL: UZYSKANIE SATYSFAKCJI I RELAKSU!

Daj znać jak ci idzie!!!

NAPISZ W KOMENTARZU…

To najlepsze podziękowanie dla mnie!

Polecane artykuły

Leave A Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *